torsdag 8. september 2011

Strikke fillery

Ja, planen min var jo å strikke et teppe til å ha på gulvet forran døra fra verandaen, og som sagt så gjort. Kjøpte fire nøster med jersey-garn som jeg strikket på pinne 12. TUNGT å jobbe med!!! Så har du lyst til å prøve er du herved advart.


Hun på på butikken sa at det var en liten fargeforskjell, men det var ok for meg. Så jo også at det var en liten fargenyanse men ikke noe stress. MEN, det jeg ikke fikk beskjed om var at det kunne være forskjell på tykkelsen på garnet. Så det resulterte jo i at matta er veldig mye tykkere og bredere på den ene eller andre siden... Så etter et par uker med irritasjon har jeg nå begynt å rekke opp den tynne delen og heller strikke noe annet av det... Så følg med, det blir også lagt ut snart med oppskrift.

Dette gikk ikke helt som planlagt, men alt kan vel ikke gjøre det heller. Bedre lykke neste gang til meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar