onsdag 1. juni 2011

Bruktshopping i bruk

Da var det på tide å vise dere hvordan tingene jeg kjøpte på mandag har funnet sin plass her i huset.


Begynner med en liten lysestake og en liten parfymeflaske (?) som til sammen kostet 15,- Disse står på badet ved siden av klokka og gjør seg veldig bra syns jeg.


Den grå krukka jeg kjøpet huser seks spiseskjeer som hver kostet 10,-. Var faktisk satt ned fra 35,- pr stk. ♥KUPP♥ i mine øyne! Skal ha et bånd rundt krukka og et hjerte med et lite bånd i på den ene hanken. Skal legge ut bilde når dette er på plass.



To store gafler har fått gjennomgå en DEL sølvpuss. Disse skal brukes som anretning-gaffel. Tror dette vil ta seg veldig bra ut!



Den gamle boka ligger på bordet i stua med ei klokke på.



Så til slutt var det senga. Syns denne var så utrolig kul! Fant ei plate i garasjen som jeg kuttet ut ny bunn av. Har planer om å ta julebilder i denne når den tid kommer. Tror det kan bli veldig bra. Men inntil da huser den prinsessa sine leker, noe hun syntes var veldig gøy! Med tiden blir den kanskje brukt som dukkeseng eller til å ha bamsene i på prinsessa sitt rom. Men da må den nok under malerkosten først.

Har dere gjort noen bruktkupp???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar