onsdag 1. juni 2011

Bruktshopping

Mandag var meg og ei venninne på shoppingtur i Søgne, ens ærend for å dra på bruktshopping! Hele planen var en låve vi hadde hørt om, men kom over en annen butikk før vi kom så langt. Og takk og pris for at vi stoppet der! De hadde ♥UTROLIG♥ mye fint til en ♥VELDIG♥ billig penge! Alt på bildet under, utenom kakespaden ble kjøpt på den første butikken. Fant en liten kniv som hører til sølvbestikket mitt i tillegg til disse skattene. Tror snart jeg må innom den butikken igjen.


På den berømte låven kjøpte jeg kakespaden, et stort norgesglass og ei gammel barneseng! Bilder av denne kommer også etterhvert. Har fått vasket den og satt den i stua så den er i bruk. Må bare få tatt bilder av den ☺

Hvor alt har fått plass i huset kommer ved en senere anledning. I dag blir det grilling på ny gassgrill før jeg drar bort til ei venninne og scrapper i kveld. Tre jenter skal kjase og kose seg. Blir ♥DIGG♥!

Minner om trekning på første giveawayen min 3. juni så heng dere på dere som ikke er med ♥HER♥

1 kommentar:

  1. God du er til å finne skatter! Har en hel skatte kjeller hos mamma å de, men finner sannling ikke mye... Men masse inspirasjon å finne her... Kan jeg ikke se hvordan du bruker disse tingene da? Eller blir de bare stående i kjøkkenskapet?
    Ha ei flotters uke!

    SvarSlett